Pokročilé nástroje SEO a internetový marketing
SEO považujeme za součást širší marketingové strategie. Při realizaci větších projektů, jako jsou informační portály a e-shopy, vám nabízíme další doplňkové služby a produkty pro zvýšení návštěvnosti stránek, zvýšení konverze stránek a dále pro sledování a analýzu chování návštěvníků stránek.
Pro tyto účely nabízíme:
Budování zpětných odkazů (linkbuilding)
Pokud je na stránku odkazováno z jiných webů, zvyšuje se její hodnocení vyhledávacími automaty. Stránka je pak lépe dohledatelná a ve výsledcích hledání se zobrazuje na lepších pozicích (v případě Google je to PageRank, u Seznamu je to S-Rank). Kvalitní obsah stránky zvyšuje šanci, že na ní bude odkazováno z jiných zdrojů. Dle posledních trendů se ale vliv zpětných odkazů ve vyhledávání snižuje. Např. Google používá Google Penguin update, který se snaží eliminovat vliv nekvalitních odkazů. Nepřirozené odkazové portfolio je nyní důvodem k penalizaci webové stránky na protlačované klíčové slovo.
Nabízíme vám proto vytvoření strategie budování zpětných odkazů, která stránku podpoří, ale nezpůsobí její penalizaci.
PPC reklamní kampaně
Nabízíme vám vytvoření a spravování reklamních PPC kampaní (Pay Per Click) a to na Googlu (AdWords) nebo na Seznamu (Sklik). Jedná se o reklamu, která se zobrazuje po zadání předem určených klíčových slov a frází ve vyhledávači. Při prokliknutí na reklamní odkaz se platí jednorázová částka z předem určeného kreditu. Výše ceny za proklik se zpravidla liší dle jednotlivých klíčových slov. Vytvoření takové kampaně proto znamená vybrat sadu klíčových slov a sousloví, která je v co nejlepší shodě s texty zadávanými při vyhledávání potenciálními zákazníky.
Kampaň je možno průběžně vyhodnocovat, klíčová slova měnit a optimalizovat pro větší efektivitu.
Sledování návštěvnosti a analýza chování návštěvníků www stránek
Na vašich www stránkách nabízíme zprovoznění služby pro sledování přístupů a pro analýzu chování návštěvníků. Pro tyto účely používáme nejčastěji nástroj Google analytics. Pomocí tohoto nástroje lze provádět analýzu a vyhodnocení návštěvnosti webových stránek dle různých kritérií. Dále lze vyhodnocovat úspěšnost inzerce a kampaní a sledovat míru konverze stránek (míru plnění cílů a účelu stránek).
Aktivity na sociálních sítích
Zejména Google klade vyšší důraz na šíření obsahu webu na sociálních sítích. Pokud je obsah sdílen a komentován na sociálních sítích, je to považováno za indikátor vyšší kvality stránky.
Chcete se dozvědět více ? Naše další služby: